Recension: Överenskommelser av Simona Ahrnstedt

Recensionen är skriven av en gästskribent. Boken finns att låna på stadsbiblioteket och kan även beställas hit från grannbiblioteken i kommunen.

Jag har läst Överenskommelser som är skriven av Simona Ahrnstedt. Den utspelar sig under sent 1800- tal i Sverige där Beatrice Löwenström och Seth Hammerstaal träffas och det blir startskottet till ett drama med hinder, svek, passion, och kärlek.

Jag tycker att boken är bra dels för att den utspelar sig under 1800- talet, en epok jag tycker väldigt mycket om. Också för att man var fast i boken efter bara några få sidor och jag önskar jag skulle ha njutit mer av den för jag slukade bit för bit på bara några dagar. Det är en bok jag gärna läser om.
/ Grace

Bokrecensionen är skriven av Grace Heinin och hon deltar därmed i december månads tävling för att vinna biobiljetter eller presentkort på böcker. Läs mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar